Perhatian!

Untuk kempen/katalog terbaru Tupperware Brands, sila klik pada tag Katalog, Kempen. Entri tanpa tag ini merupakan dari Product Guide.

Happy Shopping!

Sunday, October 3, 2010

Rice Dispenser: Beras Kekal Segar

Siapa takde beras kat rumah angkat tangan! Agak-agak boleh bilang dengan jari je rakyat Malaysia yang takde beras kat rumah kan. So, selalunya anda semua simpan stok beras anda kat mana?

Pasti akan letak dalam satu bekas plastik besar untuk muat pek beras 10kg. Ataupun biar je dalam plastik beras tu sampai habis pakai? Selekehnya...

Dan selalunya, tak kira dalam bekas plastik besar atau sekadar guna je plastik sedia ada tu, kita mesti akan ambil beras paling atas dulu. Beras paling bawah jawabnya lagi jarang masak, lagi lambat la nak pakai. Dan bila dah lama sangat, muncul la kutu-kutu beras. Beras pun dah segar.

Jadi, Tupperware telah memperkenalkan Rice Dispenser yang mempraktikkan kaedah FIFO, first-in-first-out dimana beras paling bawah akan digunakan dulu. Maka setiap kali anda tambah beras baru, beras sedia ada akan dihabiskan dulu.


Tupperware Rice Dispenser
58086 Rice Dispenser (1) 10.5kg
34.9cm (H) x 26.9cm (W) x 26.9cm (L)
Retail Price: RM288.00

Jika anda rasa harganya terlalu mahal, anda patut fikir lagi sekali. Mak saya juga menggunakan Rice Dispenser ini dan mengakui memang sejak pakai Rice Dispenser ni, dah takde masalah kutu beras lagi. Jadi tak perlu la susah-susah nak basuh beras lama-lama semata-mata nak buang kutu beras ni. Jimat air, jimat masa!


Features & Benefits


Beras baru diisi dari atas untuk memastikan beras sedia ada digunakan dahulu.
Tiada lagi masalah beras tumpah. Rice Dispenser dilengkapi laci yang memuatkan sebanyak 150g beras (1 cawan piawai). Jadi tiada masalah silap sukat atau sewaktu dengannya :p
Tingkap lutsinar untuk mengetahui kandungan beras.
Tapak getah anti-gelongsor. Dapat mengelakkan air meresap masuk serta bahagian dispenser yang boleh dibuka-pasang agar mudah dibersihkan.









Jadi, tunggu apa lagi. Rice Dispenser bergaya dari Tupperware ini meminimumkan ruang penyimpanan dan mampu muat dimana-mana sudut dapur. Dapur masa kini kelihatan lebih lengkap dengan Tupperware Rice Dispenser!



Rujukan m/s dalam katalog: m/s 51

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Nama:
Email:
HP No:
Alamat (Untuk penghantaran):
Produk dari? Product Guide (Retail Price)
Promosi Konsultan
Katalog
Produk:
Kod Produk (Rujuk pada Product Guide/Katalog)
Rujukan mukasurat:
Kaedah Bayaran CIMBclicks
Maybank2u
Lain-lain

This online form was provided by Freedback.